Jäsenyys

Jäsenasioissa ota yhteys Markku Hirviseen p. 045 6712218 tai   markku.hirvinen(a)pp.inet.fi, tai lähetä yhteydenottopyyntö Seura-sivun lomakkeella.

Jäsenedut ja -vaatimukset:

• Seuran kaluston ja soutuvajan kuntosalin käyttö edellyttää jäsenyyttä
  • Veneen säilyttäminen vajan sisätiloissa edellyttää jäsenyyttä
  • Seura osallistuu rahatilanteen mukaan jäsenten kilpailumaksujen ja kilpailumatkojen kustannuksiin
  •  Jäsenmaksun suorittaneet pääsevät alennettuun hintaan (1 €) Kupittaan Urheiluhalliin
  • Jäsenmaksu ei sisällä Suomen Melonta- ja Soutuliiton lisenssimaksua eikä vakuutusta

Turun Soutajien jäsenmaksut

ovat
- kilpasoutajille (aikuiset)  220€
- harraste- ja veteraanisoutajille 150€
- junioreille 120€
- kannatusjäsenille 50€

Jäsenmaksu oikeuttaa yhden oman soutuveneen säilyttämiseen vajan sisätiloissa.

Saaja: TURUN SOUTAJAT RY

Saajan tili: Turun Seudun Osuuspankki FI04 5713 4520 0348 50

Määrä: 220€/150€/120€/50€

Viesti: Kirjoita viestiosaan oma nimesi/jäsenmaksu.

Muista myös päivittää jäsentietosi  alla olevalla lomakkeella Turun Soutajat ry:n jäsenrekisteriin.

Voit päivittää jäsentietosi alla olevalla lomakkeella!

Rekisteriseloste

Rekisterinpitäjä: Turun Soutajat ry

Tietojen käsittelyn tarkoitus: Lain tarkoittama yhdistyksen jäsenluettelo ja yhdistyksen tarkoitusperien toteuttaminen.

Rekisteröityjen ryhmä ja siihen liittyvät tiedot: Yhdistyksen jäsenet.

Tiedot saadaan yhdistyksen jäseniltä.

Tietoja ei ole suojattu.

Tietoja luovutetaan vain seuran sisäiseen käyttöön. Tietoja voidaan käyttää Turun kaupungin liikunta-avustuksen hakemiseen ja niitä voidaan myös luovuttaa Turun kaupungin liikuntatoimistoon alennushinnan saamiseksi Urheiluhallin arvokorttiin. Tiedon keruuperuste suluissa.

Jäsentietolomake

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.